HTML

12. A közügyblog

Ez a blog arra szolgál, hogy a 12. A osztály közösségi életéhez, feladataihoz mindenki hozzátehesse saját ötleteit, értékeit.

Friss topikok

  • zsuzzsi: tablóötletnek(kiindulásként) nem néztem végig,de ha már vki feélrakta,bocs (2009.09.08. 19:34) Tabló, ruha stb.
  • zoliavarga: te jó ég suci, még csak most olvastam. (eddig ugyanis mindig az aljára tekertem.) de akkor úgy go... (2009.08.31. 22:40) Szalagavató - zene, tánc
  • Kautnik: Kedves Olvasók! Én is nagyon sajnálom, hogy elmarad az esti rendezvény érdeklődés hiányában. Pedi... (2009.08.26. 19:00) Folytassuk szóban!
  • zoliavarga: :) (2009.08.19. 16:08) Osztálykirándulás
  • zoliavarga: Hmm... Csak nem figyelik a fórumot öregdiákok? Vagy az NBH? :O :D (2009.08.06. 19:20) Blogfilozófia

Linkblog

Blogfilozófia

2009.07.02. 08:15 Kautnik

Miért is hoztam létre egy szép júliusi reggelen - Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepén - ezt a blogt? Annak ellenére "iskolai" ügyekkel foglalkozva, hogy e nélkül sem unatkoznék (ld.család).

A blogot azért hoztam létre, mert az iskola nemcsak oktat, hanem nevel is, a társadalomnak az a kis szeglete, ahol elsajátíthatjátok, hogyan kell az emberi kapcsolatok bonyolult hálójában eligazodni, csapatban dolgozni. Ehhez a legjobb gyakorlóterep, ha mindnyájan bekapcsolódunk az osztályközösségünk előtt álló feladatok megoldásába: szalagavató, osztálykirándulás, tabló, ballagás stb. (Konkrétabban az egyes bejegyzésekben foglalkozunk a megoldandó kérdésekkel...)

Az osztály előtt álló feladatokba úgy tudunk bekapcsolódni, ha elgondolkodunk a felvetett kérdéseken, véleményt formálunk, megismerjük a többi a 31! ember+ofő véleményét a kérdésben, megvitatjuk álláspontjainkat, eszközöket (zene, honlap, ismeretség) gyűjtünk céljaink eléréséhez.

Ez a blog a megvitatás fóruma és annak lehetősége, hogy a gyűjtött ötleteket megosszuk egymással.

Jézus Neve Dicsértessék!

Tessék!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sztg0610.blog.hu/api/trackback/id/tr631221440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoliavarga 2009.08.04. 12:34:24

Ez szép és jó, András bá', de én addig nem vagyok hajlandó az ötleteimet megosztani másokkal és vitás kérdésekben érvelni, amíg nem tudom, hogy kivel beszélek. Nem káros a vélemény mellé a neved is felvállalni. Szerintem.

Kautnik 2009.08.05. 07:50:18

Kedves zoliavarga, drukkolok Neked, hogy a szép szónak a cyber-térben is legyen foganatja, én is támogatom, hogy vállaljuk fel nevünket, már csak azért is, hogy nem fordulhasson elő az, hogy idegenek beleszólnak vagy valaki pl. 2 néven jelentkezik be.
Épp ezért sem lehet döntéshozó ez a fórum, bár szinte érdekelne, hogy külső szemmel, mondjuk egy korábban érettségizett számára hogy néz ki ez az eszmecsere?

zoliavarga 2009.08.06. 19:20:50

Hmm... Csak nem figyelik a fórumot öregdiákok? Vagy az NBH? :O


:D
süti beállítások módosítása