HTML

12. A közügyblog

Ez a blog arra szolgál, hogy a 12. A osztály közösségi életéhez, feladataihoz mindenki hozzátehesse saját ötleteit, értékeit.

Friss topikok

  • zsuzzsi: tablóötletnek(kiindulásként) nem néztem végig,de ha már vki feélrakta,bocs (2009.09.08. 19:34) Tabló, ruha stb.
  • zoliavarga: te jó ég suci, még csak most olvastam. (eddig ugyanis mindig az aljára tekertem.) de akkor úgy go... (2009.08.31. 22:40) Szalagavató - zene, tánc
  • Kautnik: Kedves Olvasók! Én is nagyon sajnálom, hogy elmarad az esti rendezvény érdeklődés hiányában. Pedi... (2009.08.26. 19:00) Folytassuk szóban!
  • zoliavarga: :) (2009.08.19. 16:08) Osztálykirándulás
  • zoliavarga: Hmm... Csak nem figyelik a fórumot öregdiákok? Vagy az NBH? :O :D (2009.08.06. 19:20) Blogfilozófia

Linkblog

Tabló, ruha stb.

2009.07.02. 09:33 Kautnik

Feladatok

Milyen legyen a tablónk kinézete?

Milyen idézet legyen rajta?

Legyen-e valamilyen közös ruhadarab (nyakkendő, mellény, sál, ing???) rajtunk?

Mit tettünk eddig?

Még semmit...

Bejegyzésként küldd el a megoldást:

Ha látsz követhető, átlakítható tablót, fotózd le, és linkeld be, ill. írd fel a címét, esetleg küldd el az alkotó honlapját, hogy mi is megnézhessük a referenciát.

Ha egy másik gimi honlapján jársz, és fent vannak a tablók, linkeld be!

Gyűjtsük itt az idézeteket! Küldd el, ha találsz valami jót!

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sztg0610.blog.hu/api/trackback/id/tr951221553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TeoDó 2009.07.08. 13:40:01

A tablónk szerntem vagy nagyon szinesnek és vidámnak, vagy ilyen kiemelkedő filmszalag lehetne. Mindkettőt nagyonötletesen ízlésesen meg lehet csinálni.

Idézeten még gondolkodomés ha eszembe jut vmi egyből ide írom!

Szerintemlegyen egyen zoknink :D! Na jó komolyan... szerintem nem feltétleül kell,de mondjuk sulis egyencucc szerintem ne legyen, mert azok egy ilyen iskolai ünnnepségre jók, de egy tablóra nem szükséges.

Ha eszembe jut még valami akkor írok!

TeoDó 2009.07.08. 13:40:10

A tablónk szerntem vagy nagyon szinesnek és vidámnak, vagy ilyen kiemelkedő filmszalag lehetne. Mindkettőt nagyonötletesen ízlésesen meg lehet csinálni.

Idézeten még gondolkodomés ha eszembe jut vmi egyből ide írom!

Szerintemlegyen egyen zoknink :D! Na jó komolyan... szerintem nem feltétleül kell,de mondjuk sulis egyencucc szerintem ne legyen, mert azok egy ilyen iskolai ünnnepségre jók, de egy tablóra nem szükséges.

Ha eszembe jut még valami akkor írok!

TeoDó 2009.07.08. 13:40:15

A tablónk szerntem vagy nagyon szinesnek és vidámnak, vagy ilyen kiemelkedő filmszalag lehetne. Mindkettőt nagyonötletesen ízlésesen meg lehet csinálni.

Idézeten még gondolkodomés ha eszembe jut vmi egyből ide írom!

Szerintemlegyen egyen zoknink :D! Na jó komolyan... szerintem nem feltétleül kell,de mondjuk sulis egyencucc szerintem ne legyen, mert azok egy ilyen iskolai ünnnepségre jók, de egy tablóra nem szükséges.

Ha eszembe jut még valami akkor írok!

TeoDó 2009.07.08. 13:41:39

Jesszus ez 3szor küldte el! Bocsánat! Hogy kell kitörölni?

Kautnik 2009.07.08. 14:36:26

@TeoDó:
Köszönöm mindkettőtök bejegyzését!
Csak annyit kérdeznék láttátok a buszjegy és vonatjegy árakat?

Egy dolgot tudok elképzelni:
4 kisbuszt bérelünk, melynek napidíja 10.000 Ft, tehát ha a sofőrt nem számítjuk, a fennmaradó 8 emberre napi 3000 Ft.
Buszonként kb. 100 l üzemanyagot kell venni (ez 8 literes fogyasztás mellet kb. 1200 km-re elég), ami pont egy Bp.-Krakkó-Czenstohova-Bp. út; ennek ára 29.000 Ft kisbuszonként, ami nyolccal osztva 3000 Ft-t, így egy háromnapos utazás költsége kijön fejenként 5000 Ft-ból.

Ennek feltétele, hogy szerezzünk 4 gyakorlott sofőrt, szülőt.

Elviseljük, hogy hazafelé éjszaka jövünk...

Kaját esetleg vihetnénk, az ifjúsági szállásokon ált. van konyha, ahol konzerveket melegíthetünk.

Szóval, légy szíves nézzetek szállások után!
Köszönettel, K.A.

Larika 2009.07.11. 19:17:30

Sziasztok!!!
Kerestem egy nagyon szép idézetet(hogy elmondhassam ÉN IS hozzátettem valamit!!)

"Útjaink százfelé válnak,
De szívünk egy célért dobog
Nekivágunk a küzdelmes mának
És épít karunk egy szebb holnapot..."
(Arany János)

majd még szétnézek, de remélem, hogy pár embernek tetszik majd...
Puszi és további szép nyarat

Kautnik 2009.07.22. 22:39:56

Az én kedvencem:
"Azt álmodtem, az élet: boldogság,
felébredtem, és azt láttam, az élet: szolgálat,
szolgáltam, és azt láttam, a szolgálat: boldogság."

zoliavarga 2009.07.25. 19:28:24

Én Lara idézetére tenném le voksomat. Egyébként meg lehet csinál(tat)ni kör alakú tablót? :P Mert olyan még tuti nem volt. :D És akkor az idézet elhelyezkedne körbea peremen...

(és ma még nem is ittam... ;))

L.Kri 2009.07.26. 15:58:46

Sziasztok!
Mindkét idézet szép.
Én is találtam egyet: Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, remény, csalódás, küzdelem, bukás, sírig tartó nagy versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni - ez az élet.
Madách Imre

Sziráki úr 2009.08.03. 10:11:38

Én úgy gondolom, hogy a tablón egységes képet kell alkotnia az osztálynak. Nézzétek csak meg a 12b-sek előtt a tablót.

zoliavarga 2009.08.06. 19:16:14

Most azonnal? :)

Itt ülök bátyám gépe mellett és találtam pár Imrés ballagásra szólómeghívót... 5 idézetet találtam bennük:

"Emberségünk.. őrizni való érték, megvalósítani való feladat" - Jelenits István

"Akarom, mert ez bús merészség
Akarom, mert világ csodája:
Valaki az Értől indul el
S befut a szent, nagy Óceánba." - Ady Endre

"Mosolyuk nesztelenül sütött... mint
Maga a márciusi nap." - Dsida Jenő

"Az idő lassan elszivárog,
nem lógok a mesék tején,
hörpintek valódi világot,
habzó éggel a tetején." - József Attila

"... azt akarom tisztán és fehéren,
legyetek vígak és bársonyban-járók,
a kezetekben egy nagy arany-érem,
a hódítsátok meg az egész világot." - Kosztolányi Dezső

Kautnik 2009.08.06. 22:46:27

Nekem a Jelenits-idézet tetszik a legjobban, bár ő is ollózta. A copy right Viktor Frankl osztrák filozófust illeti, aki valahogy így fogalmazta meg:
"Nem az a lényeg, hogy én mit várok az élettől, hanem az élet mit vár tőlünk."

Sziráki úr 2009.08.07. 08:47:29

"A tehetség isteni áldás, de hitetlen akarat és alázat nélkül mit sem ér." - Steven Gerrard

"Az elme számol, a lélek sóvárog, a szív pedig tudja, amit tud." - Stephen King

"Légy, mint a szirtfok, melyet a hullámok folyton csapkodnak; az pedig rendületlenül áll, s körülötte elcsendesül a habzó forgatag." - Marcus Aurelius

zoliavarga 2009.08.08. 12:50:48

Steven Gerardhoz: hitetlen akarat? Ez biztos?

Kautnik 2009.08.10. 17:23:51

Stephen King - ez biztos?

Fruzsiii 2009.08.14. 11:49:05

Szerintem is jó lenne ha az osztály egységes képet mutatna a tablón, ezért ( bár lehet ez is kicsit költségesebb dolog lenne) de én javasolnám a bocskai viseletet. Fiúknak fekete bocskai öltöny, lányoknak pedig bocskai kösztüm amit a ballagáson is viselhetnénk.
Szoval szerintem ez elegáns és izléses öltözet lenne.

Fruzsiii 2009.08.15. 21:34:00

És ha ez túl költséges lenne ,akkor lehetne az öltöny és kosztüm helyett bocskai mellény is ( vagy akár ezt is bérelhetnénk. ) ( és ez a viselet tényleg nem egyszeri alkalmas ruha, hanem a késöbbiekben is ünnepélyes alkalmakkor hordható:))

Sziráki úr 2009.08.16. 17:50:13

@Kautnik: Igen, biztos, hogy Stephen King.

Sziráki úr 2009.08.16. 17:51:37

Más osztályok azt csinálták tudtommal, hogy a lányoknál egy ing ment körbe, fiúknál egy nyakkendő és öltöny, de lehet, hogy inkább érdemes bérelni:)

zoliavarga 2009.08.18. 00:51:22

... mert mi mind egyéniségek vagyunk ...

zsuzzsi 2009.09.08. 19:34:01

tablóötletnek(kiindulásként) nem néztem végig,de ha már vki feélrakta,bocs
süti beállítások módosítása