HTML

12. A közügyblog

Ez a blog arra szolgál, hogy a 12. A osztály közösségi életéhez, feladataihoz mindenki hozzátehesse saját ötleteit, értékeit.

Friss topikok

  • zsuzzsi: tablóötletnek(kiindulásként) nem néztem végig,de ha már vki feélrakta,bocs (2009.09.08. 19:34) Tabló, ruha stb.
  • zoliavarga: te jó ég suci, még csak most olvastam. (eddig ugyanis mindig az aljára tekertem.) de akkor úgy go... (2009.08.31. 22:40) Szalagavató - zene, tánc
  • Kautnik: Kedves Olvasók! Én is nagyon sajnálom, hogy elmarad az esti rendezvény érdeklődés hiányában. Pedi... (2009.08.26. 19:00) Folytassuk szóban!
  • zoliavarga: :) (2009.08.19. 16:08) Osztálykirándulás
  • zoliavarga: Hmm... Csak nem figyelik a fórumot öregdiákok? Vagy az NBH? :O :D (2009.08.06. 19:20) Blogfilozófia

Linkblog

Osztálykirándulás

2009.07.02. 08:32 Kautnik

Megoldandó feladatok

 

Hová menjünk?

Eddig egy bakonyszűcsi helyszín merült fel, mely csak ősszel használható...

Általánosságban felmerültek külföldi célok is (Prága, Czenstohova, Krakkó etc.), aki ezeket javasolta, legyen konkrét!

 

Mikor?

Az egyetlen szeptemberi időpont a 12-13-i hétvége.

Ezen elgondolkodva sokkal jobb lenne ha az osztálykirándulást nem az amúgy is zsúfolt szeptemberre tennénk (gólyatábor, Szent Gellért-zarándoklat), viszont akkor fűtött szállást kellkeresni...

A lehetséges más időpontok: december eleje - a Szent Gellért-bál után - (ez jól működött tavaly Szegeden); február (sítúra?) - esetleg március vége (kb. egy hónappal a ballagás előtt).

Milyen jellegű legyen a kirándulás és a szállás?

Minimál desighn?

Cool-túra városba?

Túlélőtúra egy erdő közepén?

Más?

Megoldásként kérjük bejegyezni:

Konkrét helyszínek linkjei (árakkal!)

Időpontjavaslatok

Konkrét programjavaslatok

 

 

 

 

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sztg0610.blog.hu/api/trackback/id/tr241221470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zOLTÁÁÁÁÁÁÁN 2009.07.03. 17:19:13

Én külföldi városnézéses kirándulásra szavaznék :)
zolivoltamahajdu

Kautnik 2009.07.04. 10:25:19

Jó! Hová, mikor? mennyiért? :)

TeoDó 2009.07.08. 13:24:56

Szerintem is egy városnézéses osztálykirándulásra szavazok! Én Krakkóra gondoltam, a nővéremék voltak ott végzősökként, és ő megtudja mondani hol laktak megaz ilyen hasonló dolgokat, csak még neki is utána kell járnia, a volt osztályfőnökénél! Szóval ha tetszik az ötlet, akkor konkrétabb információval is tudokmadj szolgálni!

Kautnik 2009.07.08. 14:39:51

Köszönöm mindkettőtök bejegyzését!
Csak annyit kérdeznék láttátok a busz- és vonatjegy árakat?

Egy dolgot tudok elképzelni:
4 kisbuszt bérelünk, melynek napidíja 10.000 Ft, tehát ha a sofőrt nem számítjuk, a fennmaradó 8 emberre napi 3000 Ft.
Buszonként kb. 100 l üzemanyagot kell venni (ez 8 literes fogyasztás mellet kb. 1200 km-re elég), ami pont egy Bp.-Krakkó-Czenstohova-Bp. út; ennek ára 29.000 Ft kisbuszonként, ami nyolccal osztva 3000 Ft-t, így egy háromnapos utazás költsége kijön fejenként 5000 Ft-ból.

Ennek feltétele, hogy szerezzünk 4 gyakorlott sofőrt, szülőt.

Elviseljük, hogy hazafelé éjszaka jövünk...

Kaját esetleg vihetnénk, az ifjúsági szállásokon ált. van konyha, ahol konzerveket melegíthetünk.

Szóval, légy szíves nézzetek szállások után Krakkóban!
Köszönettel, K.A.

Fruzsiii 2009.07.12. 20:38:54

Sziasztok!

Találtam egy jó kis honlapot amin szervezett osztálykirándulások vannak.. Krakkóba, Felvidékre, Horvátországba... és még elég sok helyre.. árakkal, szállással, programokkal... sztem érdemes átnézni ha külföldre esik a válsztás :D

www.utazas.info/utazas/utazas/csoportoknak-osztalykirandulas-sitabor

További szép nyarat!!! :D:D:D

Fruzsiii 2009.07.12. 20:44:54

És akkor első ötletnek itt is van egy karakkói program : www.utazas.info/krakko-csoport

zOLTÁÁÁÁÁÁÁN 2009.07.14. 12:19:15

Szerintem ez tökéletes :)
Amúgy Tanár úr, szerintem mindenki benne van a felülírott feltételekben :D

Kautnik 2009.07.22. 22:41:43

Mit szólnátok hozzá, ha a kirándulás tavasszal lenne, akkor meg is tudnánk szervezni.

zoliavarga 2009.07.25. 18:43:03

Megjegyzem nekem teljesen mindegy hova megyünk. Majd a többiek döntenek én meg szépen beleegyezem... :D

L.Kri 2009.07.26. 16:07:15

Sziasztok!
Személy szerint én is külföldre mennék.De szerintem van pár ember az osztályban aki nagyon nem teheti meg(magamat is beleértve azért). Ugye nyakunkon a szalagavató is, ami hát azért nem olcsó mulatság.Jó tudom (lehet),hogy sokan azt írják,hogy nem is annyira drága,de így mindentösszevetve szerintem kicsit az. Így én inkább a hazai osztálykirándulásra szavaznék.
Tanár Úr javaslata szerintem nem rossz ötlet, de akkor már lehet, hogy be lennenk ilyedve a ballagastól meg az érettségitől.
Nekem a Hanga és a Zoli ötlete nagyon tetszett (vagyis az a bakonyos meg a zoli üdőléses)

csölali 2009.07.27. 23:05:39

10 nap - 7 éj Görögország szállás + utazás + idegenvezetés 49.900 Ft/fő

haha :D en bennevagyok :D
najo csak vicc, szerintem egy kulfoldi utazast mar hamarabb el kellett volna kezdeni szervezni, bar meg lehet oldani, meglatjuk.
en szeretem a hangat,de biztos h jo otlet szeptemberben egy futetlen erdokozepen levo tornaterembe menni?:S
k.

Kautnik 2009.08.01. 22:58:13

@zoliavarga: Kiváló! Tartanál egy tréninget az osztálytársaidnak is ebből a hozzáállásból? :)

Kautnik 2009.08.01. 23:02:15

Zoliék nyaralója is egy kis településen van, ha jól tudom, így aki Bakonyszűcsöt leszavazza (Hanga javaslata), az Zoliék nyaralója ellen is érvel.

Nekem egyébként semmi kifogásom Zoliék nyaralója ellen, csak - őszintén szólva - a piálástól félek.

A tornatermes verzióban legalább ott a lehetőség, hogy valamilyen közös csapatjátékba fojtsuk a szomjúságunkat...(némi képzavarral élve)

Csak hangosan gondolkodtam...

Sziráki úr 2009.08.03. 11:28:50

Úgy gondolom, hogy az lenne a legértelmesebb, ha az osztálykirándulást tavaszra tennénk, hiszen ősszel igen sok dolgunk lesz. Én az elől sem zárkózok el, hogy októberben elmenjünk egyet túrázni, mondjuk egy kulcsos házba és tavasszal pedig esetlegesen külföldre. Egyáltalán nincs késő a külföldi út szervezésére, akinek vannak jó kapcsolatai, annak akár egy hónap alatt le van tudva a szervezés.

A kérdés az, hogy érdemes-e külföldre menni, valóban megéri-e.

Másrészt úgy gondolom, hogy addig amíg nem veszi valaki, vagy egy kisebb csoport a kezébe a szervezést, addig nem lesz semmi. Közös lónak túrós a háta.

Ötletelni sokat lehet meg álmodozni, csak azt meg is kell valósítani, ami nem olyan egyszerű. Aki csinálta az tudhatja.

Sziráki úr 2009.08.03. 11:32:45

Ha esetlegesen szervezett kirándulásra megyünk, akkor pedig a gatyánkat kifizetjük a szervezési költségek miatt, amit mi megtakarítanánk.

Kautnik 2009.08.03. 21:27:04

Kedves Blogolók,

semmiképp nem szervezett kirándulásra megyünk, mi magunk szervezzük meg.
Az őszi szervezésre nincs túl sok esély, de tavaszra kihozhatunk olcsó (=mi az?) és jó kirándulást akár Prágába, de az én szívem csücske még mindig Krakkó.

Örülök, hogy más is támogatja a tavaszi kirándulás tervét.

Én egészen konkréten a 2010. márc. 15-i hosszúhétvégére gondoltam: 12.(pé.)-14.(va.) lehetne kirándulni, akár külföldre is, 15-én, hétfőn pedig pihenni és tanulni.

Kautnik 2009.08.03. 21:30:18

Minden hosszú út az első lépéssel kezdődik - és ez az álmodozás... Nem?

Sziráki úr 2009.08.03. 22:22:50

Pompás a Krakkói ötlet, ismerem a krakkói szeminárium egyik vezetőjét. Keresztanyám pedig rendszeresen szervez krakkói utakat, így az ő segítségét is igénybe lehetne venni.

Marci

Sziráki úr 2009.08.03. 22:24:20

De én bennem még mindig áll a kérdés az októberi kirándulással. De ha leszavazzák, akkor nem szükséges.

Marci

Kautnik 2009.08.05. 07:18:31

@Sziráki úr:
A helyzet az, hogy októberben születik 3. gyermekem, így nekem nem lesz időm, persze rajtam kívül még van kb. 30 tanár a gimiben...

Larika 2009.08.05. 11:09:17

"áááá" Nem is tudom, hogy miért blogon, ilyen elejtett pár mondatban tudhattuk meg ezt a csodálatos hírt... Gratulálok !!!!!!!!!
:)

Sziráki úr 2009.08.06. 13:39:37

Felmerül a kérdés, érdemes-e így kirándulni ősszel.

zoliavarga 2009.08.06. 19:25:58

@Kautnik:
Ó kérem, ezt nem lehet tanítani. Velemszületett képesség. ß)

Kautnik 2009.08.06. 22:55:15

Kedves Larika, köszönöm a gratulációt!

A felmerülő kérdést pedig meg kell válaszolnotok.

Kedves Zoliavarga: épp ez a tanárok legnagyobb dilemmája is, hogy alapvetően olyat kéne
taní-
tani!
, amit nem lehet tanítani, mert a többit a diákok maguktól is meg tudják tanulni, így nem nagy trüváj ezt tanítani.

Sziráki úr 2009.08.07. 18:50:34

Beszéltem keresztanyámmal és Krakkóval kapcsolatban azt mondta, hogy ha mennénk, akkor legkevesebb 4 napra érdemes menni. Árakkal kapcsolatban 25-30 ezer forintot említett, de ez lehet sokkal olcsóbb is, mert még nincsen szezon.

zoliavarga 2009.08.07. 18:58:05

Továbbá; egy őszinte ősz inte, hogy legyek mindig őszinte mert ő szinte mindig őszinte...

(ezt így a 'tanítani'-ra)

zOLTÁÁÁÁÁÁÁN 2009.08.10. 16:54:29

Hali!
Én voltam a Varga Zoliék nyaralójában és igen érdemesnek találnám oda szervezni:D
Jó volt Zoli, pacsit rá:D

Kautnik 2009.08.10. 17:29:29

20 EFt ért 4 nap Krakkó szerintem épp olyan soha vissza nem térő alkalom, mint amilyen a kelet-magyarországi túra volt.
Persze a főszponzorokkal is egyeztetni kell.

Zoltááááááán: rendben, de engem nem a nyaraló állapota, hanem az ott "bekövetkezhető" piálás aggaszt!

Zoliavarga - egy klasszikust idéznék: szemben a szép teátrummal megittam egy teát rummal, de mire a tea kész lett, eltörött a teakészlet, elmentem én a célból, hogy vegyek egyet acélból...

zOLTÁÁÁÁÁÁÁN 2009.08.11. 15:47:03

Köszönöm Tanár Úr az előítéleteket!:D:D:D

zoliavarga 2009.08.12. 22:02:44

@zOLTÁÁÁÁÁÁÁN: Lehet, hogy van alapja ;), de nem értem miért izgul annyira... :D

Sziráki úr 2009.08.16. 17:52:33

Nekem már csak az áldás szükséges a lengyel úthoz és indulhat a szervezés.

Kautnik 2009.08.18. 09:11:14

Az áldást az osztály (mondjuk az első ofő órán) és a szülők közössége (az első szülőin) adja.

burczó 2009.08.19. 16:01:09

szerintem Zoli ami nálatok volt annak nincs alapja:D:D
süti beállítások módosítása